Here Comes Boredom.

At a time, in the middle of the night, when I feel bored as hell, I look for silly stuff like these to blog about. =p

I’ll do those.. ‘put-your-ipod-on-shuffle’ thingies and answer these questions. Heh. Who knows, it might actually be funny. =_=


How do you feel today?

Just A Dream – Nelly

What’s your outlook on life?

Feel Your Breeze – V6

(Yup.. Enjoying life and living it to the fullest! ^^)

What does your family think of you?

Breathless – The Corrs



What do your friends think of you?

Wait For You – Elliott Yamin

(D’aww, really?)

What do strangers think of you?

Heartbeat – Nneka

(Ohkaaayyy, that’s just creepy. O.O )

What do your exes think of you?

Mad – Neyo

(I dunno if I should be happy or a little iffed. O.o)

How is your love life?

The Ballad of Mona Lisa – PATD

(OI, I’m not that cheap OK! – what am I talking about? See the translation to the song here.)

How will your love life be in the future?

Goose’s Dream – Isooni

(Aww~ =’) )

Will you get married?

Something Beautiful – Robbie Williams

(I take that as a yes? =p )

Will you have kids?

Coming Home – P. Diddy ft Skylar Grey

(Uhhh…. ?)


Are you good at school?

Kiss Me Thru The Phone – Soulja Boy ft Sammie



Will you be successful in life?

Angel – Celine Dion & Marc Anthony


What song should they play on your birthday?

White Horse – Taylor Swift

(Err.. a bit melancholy for a birthday song, dontcha think?)

What song should they play at your funeral?

You Only Love – DBSK

(Awww. =( )

The soundtrack of your life:

Nothing’s Gonna Stop Us Now – Starship


You and your best friend are:

Chi Xin Jue Dui – Lee Sheng Jie


For you:

Nagging – IU ft Seulong

(How ironic. xp )

What does next year have in store for me?

Cheeky Song – Cheeky Girls

(Ooh la la. ROFL xD)

What do I say when life gets too hard?

Tong Hua – Guang Liang

(Aww. Why is my life so sad?? lol)

What do I think when I get up in the morning?

Show Me Love – Robyn

(*Falls off chair laughing*)

Where will I get Married?

Zui Jin – Lee Sheng Jie

(Uhhh… That’s not a place. =_=)

What song will I dance to at my wedding?

Blue Tomorrow – Super Junior M

(Uhh.. Isn’t weddings supposed to be happy? =( )

What do you want as a carreer?

I Like That – Static Revenge & Richard Vission ft Luciana


Your favourite saying?

Is It You – Cassie

(I can imagine myself going up to everybody and asking, “Is it you?” LOL ROFL. xD)

Favourite place?

Who Dat Girl – Flo Rida ft Akon

(Uhh.. Guess I was too distracted with that girl then. What was the question again? O.o LOL)

What do you think of your parents?

Gee – SNSD

(Well. At least I’m apparently smitten by them. LOL.)

Describe yourself?

Our Song – Taylor Swift

(It’s all about us. ^^ <3)

What do I like doing most?

Ridin’ Solo – Jason Derulo

(Wait. No I don’t! O_O )

Song that describes my school principal:

Jugeodo Mot Bonae – 2AM


What is my state of mind at the moment?

Unbreak My Heart – Toni Braxton

(Naww, I’m happy, really! ^^)

How will I die?

Gyeolhonhaejweo – FT Island


Will I get far in life?

Merry Fucking Christmas – South Park

(Merry fucking Christmas to you too! xD)

How do my friends see me?

Ghosts ‘n’ Stuff – Deadmau5


What is my best friend’s theme song?

Emotions – Destiny’s Child


What is the story of my life?

Nae Meoriga Nappaseo – SS501



What is the best thing about me?

Oh! My Goddess – TRAXX

(Heh heh heh. =3 )

How is today going to be?

10 Points Out of Ten – 2PM


What is in store for this weekend?

Mama Do – Pixie Lott

(Ehhh… Is that a good thing? lol)


Wow. I really AM that bored.

Facebook Comments
How do you feel about this post?
Share your vote!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *